hemma från helsingborg !

Hallåj !

Nu har jag precis kommit hem från Helsingborg, blev en lyckad kväll så att säga.

Men nu till min dag, ja som sagt, efter att jag hade vaknat så drog jag, mamma & pappa in till familia där jag inhandlade ett par linnen & en huv tröja, ska även testa den nya solskyddsfaktorn dem visar på reklamen hela tiden ;P
 
Sen körde vi inom kvidinge och plockade JORDGUBBAR :D fy fan såå gott !
Sen var det snabbt in i duschen eftersom jag bara hade 50 minuter på mig att göra mig iordning, men som tur ökade det till 3 timmar istället, då vi valde att ta bussen vid 8 istället :) Men i Åstorp hände det inte så mycket, så först drog vi in till Hyllinge där Jossan & Louise skulle tvätta bilarna :P haha och efter det drog vi in till Hbg och kollade streetrace :D Men som förväntat kom polisen och avbröt det så vi tog tåget in till Åstorp och var där ett tag, sen bussen hem, kom hem för några minuter sen, ska bli såååå skönt att få sova, ska typ sova till 2 imorgon eller nått , det behöver jag verkligen asså !
Och tack alla för ikväll <3


Louise & Josse tvättar litta ;P

Puss & godnatt på er !
T

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag väcker digi morgon;)..

2008-06-29 @ 01:57:32
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/
Postat av: Tess

svar pernilla: haha så fan att du gör! stänger av mina mobiler iaf så ;P

2008-06-29 @ 01:58:50
URL: http://tessiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0