träning 4 gånger i veckan, ÅHJA !

Kom nyss hem från simhallen, tränat i en timme nu med ac :) gud såå skönt nu när man väl är hemma ;P haha blev tyvärr ingen solning, men eftersom jag och Jossan ska träna sen vid 7 när hon kommit hem från jobbet så kanske vi hinner med solningen då? aja får hoppas på det iaf, gäller att vi är kvicka då :P

Nu måste jag in i duschen och göra vid mig snabbt som tusan, för att sedan sticka upp till isabell & mikeal :)

Och förresten så har jag och ann-caroline satt upp ett schema för hur vi ska träna nu i sommar, och eftersom hon jobbar så ska vi träna 4 gånger i veckan klockan 6 :D haha, kommer man att orka det må tro? vi får la se hur det kommer att bli :) Annars får det väl bli att träna med någon annan istället, inget kul själv ju.


tänker på dig<3

Hörs senare :*
Puss på er !
T


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hah du kan ju alltid träna med mig:D

2008-06-30 @ 19:26:42
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/
Postat av: majki

och mig :P

2008-06-30 @ 19:30:22
Postat av: Tess

haha jo, bara du orkar ta dig dit pillis, annars kan vi alla träna på onsdag :P

2008-06-30 @ 21:54:28
URL: http://tessiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0