Måndag !

Morsning ;p

Nyss vaknat, sitter här och väntar på att hem till gården ska börja, måste fixa något att äta till det med, pizza kanske ? haha, Sen blir det väl att sitta framför tv;n hela dagen då, eller nej när Ann-caroline kommer hem från jobbet skulle vi nog åka och träna & sola med :) får se om jag orkar, så satans trött asså, sov nästan inget inatt, la mig vid 1 tiden men somnade kanske inte fråns 4, och vaknade x antal gånger under natten också ;s Men ja, ikväll blir det att åka hem till syster och fira hennes sambo micke ;p får väl hoppas att hans bror också kommer då ;) höhö !

Igår var jag hemma hos marika i stort sätt hela dagen :D Haha satt och spelade sims i poolen i några timmar, sen stack vi upp till storan och handlade lite gott ;P Och på kvällen blev det att spela monopol, och så kass som jag är utklassade hon mig >.< haha gud vad jag älskar den tjejen :)<3

nu ska jag fixa något att äta, tv;n kallar om 5 minuter så får skynda mig på :P

Puss
T


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hans bror är inget för dig;) Haha..

2008-06-30 @ 15:05:51
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/
Postat av: Majki

JAG SKA SPELA SIMS NU :D

2008-06-30 @ 17:11:23
Postat av: Tess

vaddå inget för mig? :O -.-

ja du lär ju inte få honom iaf ;) höhö

2008-06-30 @ 17:40:28
URL: http://tessiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0