Fredag

Godmorgon :)

Ja jag vaknade precis. öhh..
Skulle egentligen åkt och tränat nu, men det får bli senare vid 1-tiden, och antagligen följer Josefiin också med då eftersom hon är ledig idag :D
Måste som sagt till frissan idag med, ska snacka om hur hon ska sätta i mina exensions imorgon, funderar på om jag verkligen vill ha rosa & inte typ brun eller någon vanlig färg istället, ähh får se, iaf så måste jag hinna med det innan 4, så får se om mamma eller Isabell vill köra mig annars får jag ta bussen in där >.<
Men aja, ikväll blir det antagligen in till Helsingborg med Jossan, och kolla streetrace :D Annars vet jag inte vad vi hittar på, blir väl att ta det lugnt nu i helgen iaf, måste ju fan spara sig till nästa helg :D då jäääääääävlar !
N
ej nu hinner jag inte sitta här mer, ska in och duscha och snabbt som fan göra vid mig, sen ska jag med mamma till farmor en snabbis eftersom att hon fyllde år igår.

1 vecka kvar nu :D

Puss
T

Kommentarer
Postat av: Pernilla

A då kan du ju komma in och hälsa på mig när du ändå är i KVIDINGE:D ...Nästa helg (D)

2008-06-27 @ 15:00:14
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0