Första inlägget !

Såå.. nu har man skaffat sig en blogg också :) bättre sent än aldrig som man säger.
Idag har man inte gjort så mycket mer än att legat och degat framför tv:n hela dagen, har faktiskt hjälp till mamma att städa här med (Y) Men just nu kollar jag på south park, åh gud vad det är bra, mår såå bra av det !
Nåja, jag är så trött så det finns inte, funderar på att gå och lägga mig om ett tag(?) Ska nämligen upp tidigt imrogon och träna hade jag tänkt, sen måste jag åka in till kvidinge också och snacka med Kristina om mina extensions :)
Men men, snart helg ju, fy fan va gött :D Vara med mina sötnosar då <3


Puss & Godnatt !
T

Kommentarer
Postat av: Pernilla

M bättre sent än aldrig skit braa;) Såå nu kan alla läsa om ditt intressant the sims/ south park liv;)



Men snart ses vi väl i hope

God natt

your friend;)

2008-06-26 @ 23:43:28
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0