vill inte få hudcancer :(

Har inte kommit åt datan fråns nu, eller
rättare sagt internet. Har ju åskat och hatt
sig här hela dagen så mamma vågade
inte ha igång det ifall ldet skulle slå ner.
Men nu är det igång igen :D

För övrigt har jag inte gjort så mkt vettigt
idag, förutom att jag precis kom hem efter
att ha varit och tränat (igen) med Josefiin
& solade också därefter som vanligt :)
Asåå jag får nog ta och sluta med det snart,
eller iaf ta ett uppehåll, lär ju få hudcancer             Mammas utsökta middag ! 
om jag fortsätter som jag gör (ups!), hihi :)          Grillat kött med vitlökspotatis.

Men nu ska jag gå och göra en makrill macka,
jag svälter ju nästan !
Sen hade jag tänkt att lägga in bilderna från i lördags med.

Puss
T♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0