Varför har jag ingen ork till att söka jobb?

Var precis i Helsningborg för att hämta isabell & micke från spaet, passade då även på att köra inom väla en snabbis, för att kolla på en våffeltång, tror ni dem hade det? - NEJ ! ahh blir så arg . Så gick vi in till elgiganten & kollade, där fan en minimal för typ 600 spänn, tror dem jag har råd med det eller? ;s Har nästan inte råd med något nuförtiden. Det halvåret jag bara har gått här hemma kunde jag haft ett jobb, men har jag ork till det tro? - NEJ där med, jag är så jädrans lat av mig så det inte är sant. Dåligt dåligt. Men ska försöka vara snäll mot mamma denna veckan, så kan jag får den av henne (a)

Ikväll ska jag antingen till min kära syster, käka tacos & spela xbox :D
Eller åka hem till Josefin & äta lite gott med hennes familj :)
lutar mest åt josefins håll, guuud vad goda pajer hennes mamma hade gjort igår, köttfärs med curry, det lovade hon att hon skulle göra till mig & tobbe någongång (a) :D


min goda räkmacka mamma hade gjort till mig till frukost :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0