Planerat allt nu !

Ligger just nu i sängen och snackar med pernilla & väntar på att sötnosen ska logga in.
Är nästan helt död nu asså. I söndags kom Pernilla hit, sjöng sing star & snackade massa skit, senare på kvällen kom även marika hit, stack och käkade på carsona, skit god pizza asså, med kebab bacon & pommes på :D sjöng ännu mer sing star, sen kom mattias (pernillas kille) & så spelade vi gh, sen kom ann-caroline också hit :) sen stack kärleksparet hem och vi sjöng ännu mer :D sen stack marika hem. Men jag & ac sjöng ännu mer in på natten :) sen stack vi hem till henne, satte oss nere vid tv & jag hade såkalrt med mig datan ner så jag kunde snacka med ab :) hihi. Sen nanna jag över där, men det var inte mycket sömn man fick, 5 timmar senare väcker hon mig & klagar på att jag itne får sova längre, skulle upp och göra frukost, jätte goda rågbullar fick man :D haha som hon själv hade "gjort" ;P sen stack vi och tränade i någon timme sen slocknade jag direkt framför tv;n när jag kom hem, så jag missade hem till gården :( Men vaknade vid 2 så gick ut till nasse och städade och mös :D pernilla önskade nog att hon var där :D Men sen kom marika inom här vid 5 när hon var ute och gick med Zorro, så blekte jag några slingor på henne & eftersom där blev färg över så tog hon min utväxt med :) Spelade sedan mario party & wii hela kvällen :D eller tills nu när jag kom hem vid halv 12 :) så är skiiit trött nu.

Och så loggade precis ab in nu men nu måste jag lägga mig för ska upp 7-8 imorgon, ska nämligen ta bussen klockan 10 hem till Pernilla, ska senare vid 12 ta bussen in till väla, & shoppa loss :D


Grr, sååå snygg bild. HAHA ! men där ser ni min förskräckliga utväxt iaf & mina onoppade ögonbryn + morgonfrillan. Bra Therese (Y) !
Glad att den är borta speciellt nu när det är Hbg-festivalen till helgen.


På tal om Helsingborgsfestivalen så har vi bestämmt hur vi ska göra nu :
* Torsdagen, ska vi åka in där på eftermiddagen någongång, men bara för att gå och kolla på marknaden och sånt.
* Fredagen, blir att åka och träna & sola på morgonen, sen hem snabbt och göra vid sig, in till Hbg, över till Danmark & köpa dricka m.m. och sätta oss på krogen, tills vid 7 kanske? då åker vi över till Helsingborg igen där vi fortsätter med suuuupandet, eller vad säger du pillis ? :) Blir antagligen att sova hemma hos marika i husvagnen då med.
* Lördagen, antagligen upp till storan som vanligt på morgonen när man söver i husvagnen (Y) , sen åka och sola, sen göra vid oss & åka ut och äta gott någonstanns, sedan bär det av hem till min kära syster, där det ska festas satan. Sen vid 7 blir det att åka in till Helsingborg & så blir det väl att möta upp pågarna då som kommer från Dk då, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda? men man hoppas ju bara på att den ska bli lika lyckad som förra året, eller vad säger du marika? (; Sen blir det väl att sova i husvagnen efteråt då med, börjar bli som en tradition eller? :)

Nej nu måste jag faktiskt slita mig loss från datan, och försöka sova.
Puss på er alla & godnatt ! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Husvagnen kallar ja ;P

2008-07-22 @ 11:38:42
URL: http://mariiiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0