Kvällen igår var såå underbar !

God eftermiddag sunshines !
Hoppas ni mår bra, för det gör ju  dock inte jag !
Nej, det blev alldeles för mycket igår, men som sagt jag har ju bara mig själv att skylla på det, eller ja vissa tvingade ju i en det, genom att spela kort, haha ! men annars var det skoj som fan.
Kollade både på Lasse Stefanz, Danne Stråhed & Joddla, as kalas bra !
Ville ju egentligen till Kivik ikväll, där Lasse med ska spela ikväll, men det får jag stå över, får helt enkelt vänta till malmöfestivalen, då dem spelar, blir väl att ag får kolla själv då, marika hon kommer väl bara stå vid Joddla då om dem är där samma kväll det vet jag inte,får inte hoppas på det :) hihi.

Min pappa är så snäll, tagit hand om mig nu hela morgonen, och vi hade tänkt att gå till mig syster sedan för att umgås, eller det blir väl som vanligt, pappa & micke dem sitter framför tv;n och spelar xbox hela kvällen och jag & isabell vi får roa oss med något annat, men ska iaf testa det nya guitar hero som dem köpte när vi var på väla förra veckan, ska bli intressant och se vem som vinner :D haha ! Sen blir det att antingen köra in till helsingborg och äta på kinaresturang eller testa den nya asiatiska resturangen här nere på storgatan, ska bli gott i vilket fall som helst :)

Åh just det, bilder från igår kommer upp senare när jag hämtat mina saker hos josefin.

Ska in i duschen nu hade jag tänkt, är inte så speciellt fräsch nu, och har fullt med skrapsår på hela knäet, så får ta och tvätta rent det nu :)
Hörs antingen efter jag kommit hem från josse, eller senare ikväll när jag kommit hem från min kära syster :D hihi.

Puss på er alla !
T♥

Kommentarer
Postat av: majki

klart jag kollar lite lasse med dig ;)

2008-07-06 @ 17:14:11
Postat av: tess

hihi bra hjärtat :)

åh kommer sakna er nu när ni åker :/<3

2008-07-06 @ 21:47:40
URL: http://tessiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0