la vykort

Fick ett urgulligt vykort med posten innan idag.
Ja man kan ju gissa vem det var ifrån, jo min majki :)

Såhär stod det:

Hola Guapa
Just nu sitter vi på vår balkong & blåser upp luftmadrass.
Idag ska vi även hyra trampbåt. Igår satt vi på baren hela
kvällen världens godaste drink "tutti frutti".
Nu ska vi ut och glassa, 35-40 C*
Älskar & saknar dig / Marika

Såg på Pernillas bdb med att dem skulle åka nu imorse, så dem bör nog komma hem någongång imorgon eftermiddag, får väl ringa till Kerstin (marikas mamma) och höra vilken tid exakt så man kan hänga med och hämta henne, så det blir väl att spendera morgondagen eller torsdagen med henne :)

Igår när josefin ringde, så nämde hon att hon hade fått ett vykort då från marika, men det hade ju inte jag fått. Så sur jag blev, haha ! Men det roliga var att när jag med fick det nu imorse så stod där nr 16 på gatan, det ska vara 20. Eftersom dem har byggt nya hus här bredvid oss så har vi nämligen fått byta nummer med, så det var därför jag inte fick det igår, för mina grannar hade fått det istället, haha :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0