Familjen är vikigast !

Det tog lite längre tid att äta än väntat, men när hela familjen är samlad såhär så får man ju passa på att umgås så mycket man kan. Jag är bara inne lite snabbt på datan nu, vi hade tänkt att spela lite kubb nu så det blir ett kort inlägg med lite fler bilder istället :) Iaf min syster var ute med nasse ett tag, kommer några bilder på snyggingen med :)
Vad hittar ni på ikväll då?


 
                 
                             har jag inte världens sötaste kanin ? :) 


Isabell och micke höll på med någon tönt video under hela måltiden :)
Min älskling skulle såklart också vara med och äta :)
Så jädrans gooootttttttt !

nu ska jag kila ut & spela kubb, som jag äger på "nooooot", men kan sabba för dem andra i mitt lag annars :)
Hoppas ni får en bra kväll så hörs vi senare ikväll :*
Puss
T♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nasse är snyggast :) <3

2008-07-04 @ 23:06:33
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0