nu är jag trötter efter timmar på väla !

Är nu hemma igen, efter att ha gått på väla i ungefär 3 timmar med mamma som "inte hittade" det hon skulle ha fråns jag & pappa sa att vi skulle vidare till familia, jo då visste hon exakt vad hon skulle ha och var hon skulle köpa det >.< snacka om att hon är jobbig. Men som tur var fick jag med mig hem lite saker också, en huvtröja, en kjol, bh & bikini och lite smått till nasse. Så snäll är hon iaf (a) . Var även inne på ikea och köpte en sån skohylla man sätter ner skorna i, ska ha den på mitt rum, så jag kan ha mina klackskor i den :D

Var ungefär hemma i klippan vid 15:50, så mamma släppte av mig i byn, då jag skulle möta upp isabell vid 4, så gick vi & handlade lite på systemet tills imorgon, och nu sitter man här. Ska om någon minut ringa Josefin & höra om allt är okej inför kvällen så jag kan komma till henne vid 6-halv 7 :) Måste ringa emil med, måste höra när tobbe slutar idag.


dagens outfit !

söta kjolen jag fick .

söt elr hur ? :)


Nu ska jag hjälpa pappsen in med min nya skohylla & även hänga upp mina nya grejer, och fräscha till lite här.

Puss sötnosar !
T♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0