Jason Mraz ft. Colbie Caillat - Lucky

Äntligen hemma igen efter 1,5 timmes träning med miss Hall !
Känner mig som vanlgit väldigt duktig (stolt), haha ! Men oerhört ofräsch, duschen nästa eller vad säger ni?

Emil och Tobias var här innan med, haha så härligt att se dem så glada, speciellt emil nu, efter allt som han går igenom. Vi kollade på foto som pappa tagit i lördags när dem var på 40-års kalas (min pappa är fotograf), dem följde ju tyvärr inte med till ekebo, men dem verkade ha haft så roligt så :) Men dem ska ju med till k-stad på lördag så det ska bli fett nice, sen blir det väl in till helsingborg imorgon med, på streetrace, men innan dess ska jag och josse äta en stor kycklingsallad hos snyggingarna på möllan, som hon lovat mig :D

Mår så bra av denna låten. guuud asså . !



Är sugen på lite fruktsallad ikväll med till south park, får se om jag har orken till att göra det sen då. Men först ska jag in i duschen och måste snacka med mamma också känner jag, har bråkat hela veckan nu, och det känns verkligen inte bra med stämningen som vi har här i huset just nu. Så ja.. Duschen kallar :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

har du någon fråga till mig? checka in min frågestund isf!

2008-07-10 @ 22:54:55
URL: http://soofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0