UNDERBAR KVÄLL IGÅR !

Kvällen igår;
åkte hem till josse vid 5 tiden, gjorde vi oss lite, sen kom där gäster & vi åt världens godaste paj som gunilla hade gjort, med köttfärs & curry, mums! sen kom tobbe & emil, och vi började dricka & flumma lite ;P sen vid 10 åkte vi in till Ängelholm och satte oss där på uteserveringen och hade mys :) sen stack emil & tobbe bort til nicks ett tag medans jag och josse satt och sanckade lite till :) efter ett tag gick vi med dit då tobbe satt med sin älskade vid baren, haha nu menar jag alltså en gammal gubbe, alkis ;P haha så kul där var, sen vid halv 1 drog vi till saloon & drack lite och vid kvart över 1 tog vi en tur till kebabvagnen och krängde :D sen bussen hem vid halv 2 :) meningen var att tobbe & emil skulle sova hos mig, och spela monopol hela natten, men det var inte tobbe i bruk till så att säga, HAHA !

nej ush :) men kul hade vi, tack mina underbaringar ! <3
bjuder på några fina bilder med :)

miss Hall & jag, <3

tobbe & emil, haha sötingar ;P


<3

amen tjeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnna !



jag & baby, på uteserveringen :)


emil, på nicks :)

tobbe & emil, på nicks. haha då tobbe raggade på allt som rörde sig ;P

såååååå seeeeexiiiiiiiiiiiga !


emil & tobbe på bussen hem, haha tobbe du är bara för go !





Kommentarer
Postat av: Asall

Ha en bra dag!

2008-07-13 @ 16:49:48
URL: http://taslimi.blogg.se/
Postat av: Sofia

va fint våfflat hår du hade!

2008-07-14 @ 18:59:23
URL: http://soofija.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför tar du bort mina kommentarer din fete fjortis? har du blogg, måste du ju tåla lite kritik..?

2008-07-16 @ 14:22:44
Postat av: tess

HAHAHAHAHAHAHAHA! :D det roligaste jag hört på länge, det är sånt här som gör att man bara vill fortsätta blogga :D och att jag tar bort dem betyder verkligen inte att jag inte tåler kritik, haha !

2008-07-16 @ 14:43:49
URL: http://tessiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0