Träning 4 gånger i veckan var det ja !

Puhh, kom precis hem efter att ha tränat i 1.5 timme. Riktigt skönt nu efter, så att säga. Har planer på att lägga mig tidigt idag, alltså direkt efter south park klockan 11, eller efter sex and the city klockan kvart i 12, äh får se när jag blir sömnig. 

Har nu också planerat att jag & Josefin åker till Kristianstad på tivolirock på lördags eftermiddagen :D SUPA SATAN ! Joddla ska ju vara där :D så självklart får man inte missa det, får hålla mig lugnt tills dess, haha ! Så ALLA kom dit :D Blir väl tälta & sånt mys med :) 

Vad ska jag göra nu då? Det hade varit smaskigt med en fruktsallad nu. Orkar jag göra? - Jajamensan ! Men först duschen tack :)

Älskade Josefin, bild från i julas tror jag.


Puss & Godnatt
T♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack =)

2008-07-10 @ 08:42:40
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0