Torsdag

idag känns det verkligen att man har sommarlov,
solen skiner & varmt väder. Ska ut och sola nu hade
jag tänkt, men tänkte att jag skulle ringa Josefin först !

Vaknade 8 idag, skulle följa med mamma till
citygross, köpte hem jordgubbar & en massa
tidningar som jag ska ha nu när jag ligger och
steker i solen :DIdag händer det väl inte något
speciellt, utom att jag skamed pappa till kvidinge
senare vid 4 och plocka jordgubbar :)

Och ikväll var det tänkt att jag skulle träna ett tag,
får se om det blir av, om någon har lust attt hänga
med, annars blir det väl att sticka dit själv, kvittar ju :)
kanska sola solarium med (a) NEJ, inte bra, kan ju
lika gärna sola ute nu när detär så fint, men vill
verkligen bli brunare nu till lördag, ähh, fårsen,
kanske blir stranden imorogn med med marika om
det blir lika fint väder som idag, så det räcker nog
med det, och skulle osla på lördag förmiddag
med, haha hudcancer nästa ja ! :P

Nu ska jag ringa Josse & höra hur det går för henne på jobbet :)
Puss
T ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0