tatto !

Nu efter sommaren hade jag tänkt att tattuera mig.
Har panik, vet inte vad, vet inte var. Vill ju inte ångra mig sen när jag blir äldre.
Vill ha något hjärta eller stjärna. Låter kanske lite mesigt, men som sagt, jag är bara 16 år och jag vill verkligen inte ångra mig sen efter ett tag, så vill ha något litet där den inte syns så mycket.



När marika var här igår så lekte vi lite, såå många vill jag itne ha, men skulle varit snyggt med kanske 3-5 stjärner på anklen? Nåja vi får allt se, vad tycker ni är snyggt ?


Kommentarer
Postat av: Majken

Jag e rätt grym ändon :P

2008-07-20 @ 23:17:59
URL: http://mariiiga.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Du kan göra stjärnor med mig:)

2008-07-21 @ 00:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0