Sova längre is the shit

Godmorgon, eller ska jag kanske säga godeftermiddag?

Ja som ni säkert fattar så har jag inte gått upp fråns nu (inte bra). Vet faktiskt inte varför, la mig direkt efter "sex and the city" igår, alltså vid 12, så rätt konstigt, men hade såklart ändån satt klockan på kvart i 12 så jag skulle kunna se hem till gården som är min favvis, men efter det så somnade jag konstigt nog direkt igen.

Här är ingen hemma, vad jag ser & hör iaf, så blir väl att få gå upp och göra lite frukost, men vet inte redigt vad jag vill ha, en äggmacka kanske? är rätt hungrig så & den mättar perfekt !

Men vafan händer ikväll? hm, josse jobbar. Marika, Pilla, Emelie & Ronja är i spanien, Ann-Caroline är i Köpenhamn, Thea är i Norrland. AH ! jaja, får väl åka och träna eller nått.

Måste ringa Therese sen med om träningen till hösten, ska ju kanske inte gå kvar,men det beror ju på. Orkar bara inte pendla på mycket, 3 timmar, 4 gånger i veckan. Det blir för jobbigt. Det är riktigt synd bara.

Nu ska jag ta & göra lite frukost.

puss på er
T♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0