Saknar vår vänskap

Godmorgon sunshines !

Själv har man varit vaken sedan 7 imorse. Ställde klockan på kvart i 7, men låg kvar och degade i sängen tills 7, då jag gick upp för att ta en macka & te, sen halv 8 cyklade jag ner till gymet och kom hem ungefär vid 9. Var lika skönt som vanligt, och bara älskar att gå upp tidigt på morgonen då jag tidigare blir trött på kvällen och kan lägga mig någerlunda tidigt, eller ja efter south park iaf, det får ju INTE missas! :)

Sitter nu och pratar med Matilda på msn, känns som evigheter sen, några veckor iaf, vi som var så tighta för 1-2 år sedan. Kunde inte gå en dag utan att vi umgicks eller sågs. Var nästan som syskon. Saknar verkligen det ibland. Förhoppningsvis ska vi gå i samma klass nu till hösten, och får umgås den tid vi har i skolan.


jag & matilda för kanske 2 år sedan :)

Vet faktikst inte vad som händer idag, kanske åka in en vända till Väla och se om jag kan hitta något som jag kan ha på mig till helgen? Måste köpa nytt smink med nu snart, känns som att det håller på att ta slut snart.

Är sugen på att spela lite GH nu, hörs senare :*

Puss på er !
T♥


Kommentarer
Postat av: Towa

Passa på att vinna sommarens sexleksaker på min blogg ;) Håll utkik, det kommer massa mumsigt du kan få hem i brevlådan :) Kram Towa

2008-07-10 @ 11:44:48
URL: http://www.towalindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0