p-staven inhandlad

Idag har jag inte kunnat skriva fråns nu.
Varit i Ängelholm mesta dels av dagen med Josefin, Becki & Carro :) Var först och fikade på expresso house, sen gick vi och kollade lite i affärerna. Var ju hos ungdomsmottagningen också idag, snackade och så om vilka risker det fanns med p-stav och allt sånt, men jag har verkligen bestämt att jag ska ha det nu så dem kan itne säga emot & få mig på andra tankar. Beställde även tid till när jag ska sätta in den, den 4 augusti :) hämtade även ut den på apoteket redan idag,jävla va stor nålen var ;s haha kommer ju fan att få panik när den väl ska in . Sen vid 5 tiden åkte jag och Josse in till Klippan och tränade tills nu :D riktigt skönt !

Nu ska jag ta och värma lite mos och ta det lugnt vid tv;n.
Ni får inte missa skansen idag ! Dem bästa ska vara där, LASSE :D hihi.


äntligen inhandlad !

själva sprutan, som kaske är 20 cm lång ;s

Puss
T♥


Kommentarer
Postat av: Tanja

Usch, jag hade varit livrädd! :|

2008-07-09 @ 08:23:58
URL: http://Imbobbybrown.blogspot.com
Postat av: Angelica

Hej tjejen! Jag tog ut min andra p-stav för en vecka sedan.. jag har alltså haft p-stav i ca 6 år. Första året blödde jag lite grann i princip hela tiden men sedan upphörde min mens totalt. Underbart med andra ord! Vill säga att du ska ha tålamod med staven och att det är vanligt att man blöder typ hela tiden den första tiden! Lycka till.. MVH /Angelica

2008-07-09 @ 13:58:23
URL: http://angelicca87.blogg.se/
Postat av: Theresa

Hoppas att du inte kommer må dåligt med P-staven. Jag hade P-stav i höstas och hade den i 6 månader, hade mens varje dag i 6 månader. Jag mådde skit dåligt av den, var skit trött osv. Jag hade 80 timmar frånvaro i skolan för att jag mådde så dåligt, och tro mig, jag är inte personen som skolkar. Fick besöka läkare och så som kom fram till att det var p-staven som ställde till det för mig. Så nu är den borta. Men jag hoppas du mår bra med den :-)

2008-07-10 @ 16:47:34
URL: http://theeresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0