myskväll :*

Kom hem från syrran för en timme sen ungefär, spelade xbox, monopol, och beställde hem mat, värsta mys ikväll :)
Ja inatt åker ju töserna till spanien, så ska till resteamet vid kvart i 5 inatt för att vinka av dem, kommer sakna er så otroligt mycket, fast att det bara är en kort tid ni kommer att va borta så kommer jag ändån att sakna er till max, och oroa mig var minut, så rädd att något kommer hända er något, kan ju vara vad som helst, iaf jag älskar er, marika & pernilla, ni betyder mest för mig !

har fortfrande inte hunnit hämta min saker hos josse, därför inga bilder kommit upp än, ska försöka göra det imorgon också, men här kommer några bilder som jag tog med mobilen :)


Bild sen igår,vackra Olle Jönsson på scen ! HAHA :*

Carro, jag & emelie stod framför Danne ett bra tag med :)
Snacka om att man blev hes efteråt. hihi !
 
hihi, bäst som är vann man ju alla gångerna :D

Ska in i duschen nu, det blir väl ändån ingen sömn nu innan man ska upp igen, blir väl att sitta och luffa sig på msn med Pernilla ;P haha ! Kommer lägga in en rolig film med senare i kväll/natt :)

Puss
T♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh jag kommer sakna diiiig med:( .... Vi ska vara rädda om oss jag lovar :) . Älskar diig <3

2008-07-07 @ 00:57:41
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men hörru vadå att du satt och snackade med mig? Det gjorde du ju inte länge så fick klara mig själv :(

2008-07-07 @ 00:58:10
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0