Mönstring

Fick ett brev förra vecka från pliktverket, om mönstring.
Bara längtar tills jag går ut gymnasiet, och kan göra lumpen. Det är liksom det målet jag har när jag väl gått ut. Ångrar dessvärre lite nu att jag hoppade av skolan & istället då jag bara haft 2 år kvar i skolan, men sånt är livet.
Medan vissa då kommer att jobba skiten av sig av mina äldre kompisar & tjänar massvis med cash, så går jag i skolan :/, lite trist med tanke på hur mycket dem kan göra & unna sig med, medans jag lever på mitt fattiga bidrag. >.<

Äh, skit samma, ska iaf satsa på skolan nu som f*n ! så det inte blir som när jag gick i 1;an, 58% frånvaro? det är inget man kommer långt på direkt, nej till hösten ska det bli skärpning !


btw, saknar värmen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0