Lite nervös inför morgondagen .

Gud vad trött jag är nu, precis varit och tränat & solat.
Tur så hann man sova någon timme efter vi var och vinkade av my darlings.
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jo käka, är SVIN HUNGRIG !
Sen blir det väl att gå och lägga sig igen, denna dagen var planerad för att sova länge så :D
Måste till Josefin också, men det gör jag nog vid 6 tiden när hon kommit hem från jobbet.

Btw, ska in till Ängelholm, till ungdomsmottagningen
imorogn med Josse, hon har beställt tid men
jag ska dit och snacka, eller bestäla tid om
man måste det innan. Ska ju sluta med mina
p-piller nu, och sätta in en p-stav istället. Är
dock lite nervös för det, men har inget problem
med sprutan så :) Men det kan ju vara farligt
också, om den typ åker in i själva kroppen.
Någon annan som har det?

Puss
T♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja jg hr pstav.

2008-07-07 @ 14:38:42
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) Jag gillade din kommentar på kissies blogg om vikten, som verkar vara det enda viktiga för henne! Tråkigt tycker jag :/ Sen vill jag säga att jag har en kompis som har haft p-stav i flera år och tycker att det är jättejättebra, men det där kan iofs variera från person till person. Lycka till i alla fall :)

2008-07-07 @ 15:22:30
URL: http://cillii.blogspot.com
Postat av: Camilla

jag har haft pstav i lite mer än 2 år nu. Jag vet inte hur det kändes när dom satte in den eftersom jag var sövd då " satte in den i samband me en operation" eftersom jag är sprut rädd. Första 2 månaderna var det bara mens och mycket finnar och liknande. Sen har jag inte haft några problem förens nu då jag har fått för tunn slemhinna utav det och får äta hormoner eftersom jag haft mens i 3 månader nästan. Men absolut något du borde skaffa:)

2008-07-07 @ 15:25:49
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej va med i tävlingen om sexleksaker på min blogg http://lillanmalutta.blogg.se/2008/july/ny-tavling.html

2008-07-07 @ 18:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0