jag är meningslös !

if i could turn back time,
saknar dig så otroligt mycket.
önskade att allt var som förr.

Har gått 3 timmar nu & har inte hunnit med ett smack, isabell tog upp all min tid tills nu, då hon & micke skulle åka iväg till helsingborg på spa. Och förmodligen ska jag iväg till Josefin nu 2 eller så fort som möjligt iaf. Har inte ens duschat så jag har lite panik nu. Men jag kan ju i och för sig sminka mig hos henne. Jag ville bara säga att jag kanske inte kommer hem levande ikväll, haha låter hemsk men så är det! ska ha med mig 2 flaskor vin, 10 cider & en smirnoff ikväll. Men som sagt, det är ju feeeest !

Nu ska patetiska lilla jag gå och duscha & be min snälla pappa köpa cigg till mig.
sicket meningslöst inlägg, lalalala !
SEEEEE YAAAAA !
(mabey)

Kommentarer
Postat av: Pilla

Hasa kul ikvall Saknar diiig <3

2008-07-12 @ 16:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0