Ingenting blir som man tänkt sig !

Såå hemma igen.
Hmm, blev ändrade planer, kristina var tydligen inte där när vi kom, och jag pallar inte vänta längre på dessa jävla extensinons asså ! så jag och pillisen körde till matöppet och köp brun hårfärg, och hem till henne och började lägga i 5 slingor direkt, sen klippte hon även mig :) tyckte det blev rätt bra iaf, men ja, lär ju ångra detta senare och bleka över det, men sålänge det är såhär så ska jag vara tacksam, tack pernilla :) <3

men kan inte fatta att jag vågaade göra detta, skulle egentligen bara ha extensions ju men aldrig att jag skulle färgat mitt hår bara sådär annars, haha jaja men nu är det gjort så ja vad kan man göra ;s

Sen efter det skulle jag ge igen genom att klippa pernillas hår med :P haha men misslyckades :( tycker jag iaf, tycker det blev ganska bra :? hoppas du blev nöjd med det iaf pillen :)

Så nu sitter jag iaf här, och lär väl göra det ett tag med, iaf till klockan 10 då south park börjar :D
Sen blir det väl sängen för min del, ska upp tidigt imorgon hade jag tänkt, måste träna, sen hjälpa mamma här hemma, och förmodligen skulle det bli fint väder imrogon med, så kanske blir till att sola lite? mja får se :D Sen vet jag inte vad som händer på kvällen? mabey hem till marika, hon köpte ju det mariokart till wii idag :D haha sån spelnörd som jag är måste jag ju bara testa det liksom :P

 
Tänk att jag känar pengar på att bli slingad, jag känner ju mig som en kändis


Puss
T

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart jag blev nöjd;D haha det växer ju iaf ut väl någon gång:P haha

2008-07-01 @ 21:28:42
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0