i'm so duktig :D

Är svin trött nu efter att ha stökit ungefär 20 lakan typ + alla mina kläder som har legat och bildat en rejäl hög i flera veckor ! Kan ni förstå hur mycket kläder det har varit ?! Men men, vad gör man inte för att tjäna lite extra money (; !

Innan vid 12 åkte jag & mamma in till väla, hittade en body + mascara & lite smått . Men satan vad mycket folk där var, gör inte folk något annat än handlar? man kan ju börja undra, fast.. jag avr ju också där så jag ska väl inte säga nått? haha .

Hörde från ann-caroline med innan att det var landskronakarnevalen nu i helgen med, men jag tror jag hellre åker till Kristianstad då . Har fått med oss Emil & Tobias nu med, så det ska bli super skoj :) Söte Petra ska ju också dit, längesen man träffade henne :)



Ska stryka lite mer nu, måste bara ladda ner det nya GH först (a)

Puss
T♥

Kommentarer
Postat av: elin

snygg body! du ser otroligt bra ut :D

2008-07-10 @ 15:56:38
URL: http://moreofelin.devote.se
Postat av: elin

snygg body! du ser otroligt bra ut :D

2008-07-10 @ 15:56:44
URL: http://moreofelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0