Handels programmet, ja tack !

Jo förresten, fick ett papper nu i veckan om att jag kom in på Handels programmet på åby skolan nu till hösten :D
För er som inte vet, så ska jag gå om, när jag gick ut nian, så hade jag inte värsta grymma poängen precis, men lyckades ändån att komma in på samhälls programmet, men det var ju inte det bästa jag gjort här i livet precis.
Nej, det var helt enkelt inte rätt linje för mig, så jag hoppade av i februari, och praktiserade istället i 1;an på handel, det var då jag bestämde mig för att, detta vill jag gå! Var faktiskt roligt att vara med där, och får ju självklart fortsätta att läsa matte, vilket jag älskar! men gör man inte det i varje linje? haha. Men iaf, det var ju egentligen meningen att jag skulle fortsätta på iv, men nej tack, det hoppade jag gärna över.


jag & my darling pillen, när jag gick i 1;an på samhäll .

Så nu vet ni det, ni som undrar :)
Nej nu kallar min kära familj på mig, nu är det mat :)

Puss
T♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaa nu får man ju dig rännade på skolan igen;) Haha Men vi är snyggast på bilden :)

2008-07-04 @ 23:19:06
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0