"förstår inte hur jag orkar gå upp såhär tidigt"

Shulelu på er !

Ovanligt att jag är uppe såhär tidigt då, eller vad säger ni? haha .
Har iaf precis klätt på mig & gjort lite kaffe. Ska och träna nu halv 9 så jag måste ju ha något som jag piggnar till av. Har inte sovit ett skit i natt känns det som, eller jag har inte det heller nästan. Kommer ihåg att jag vaknade vid 3 tiden, men kunde därefter inte somna om på en timme kanske. Åh det är så jobbigt. Men ikväll kommer jag väl vara så trött så jag förhoppningsvis sover hela natten. Det har typ varit så varenda natt nu denna veckan :/ 

dagens planer idag;

*   8.30-10.00, träning.
*   duscha & göra vid mig.
*  11.00- , åka till city gross, familia, väla, ikea med mamma&pappa.
*  16.00, åka och möta isabell på systemet.
*  18.00, åka hem till Josefin som precis då slutat.
*  20.00, äta på möllan :D.
*  21.30-, åka in till helsingborg och kolla på streetracet :D

Nu ska jag gå & bre mig en macka & dricka mitt gooda kaffe (; see ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0