dålig uppdatering

Hej på er !
Usch sicken dålig uppdatering det blev idag, men har som sagt inte suttit vid datorn idag, har inte haft orken till det, har mestadels av dagen legat och sovit och varit nere hos vetrinären med molle, min katt. Han har varit i slagsmål och sletit ut en del av ögat, som är tvunget att opereras, så jag & pappa ska åka in till landskrona imorgon vid 4 tiden för att få det fixat. Och efter det så blir det träningen med min älsklings Josefiin :)

Har nyss kommit hem förresten, precis varit & lämnat ann-caroline, eller ja jag skulle ändån åka och hämta hem min cykel som jag ahde på stationen, hon kom hit vid 9 tiden, sjöng sing star & snackade om allting. Funderade på om vi skulle kolla på walk the line med men det hann vi inte med, kanske får göra det imrogon efter morgonträningen? nej för då ska vi ut och sola om det nu blir fint väder för en gångs skull, och hade tänkt handla hem lite gott till det som jordgubbar & sånt :) så får väl kolla den filmen efter det antar jag :) men blir det inget kanonväder så solar jag på oasis istället (a)

Och nu är det bara 2 dagar kvar till töserna kommer hem :) saknar ju er, får hoppas att vi alla hittar på något på fredag. Vet inte vad som händer då eller jag kommer inte ihåg iaf, men på lördag blir det väl att åka hem till Hampus, får väl se, vill ju vara med marika & pilla så mycket som möjligt nu.

världens bästa film !

Nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig :) upp tidigt imorgon ju, får se om jag uppdaterar mer då. Som sagt man har inte alltid lust att sitta vid datan och skriva. Men ha det bra !
Pussar & Godnatt !
T♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Aa nu är vi hemma:D Vi måste ses på fredag saknar dig :/

2008-07-16 @ 21:58:01
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Aa nu är vi hemma:D Vi måste ses på fredag saknar dig :/

2008-07-16 @ 21:59:23
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0