Bruna & fiina !

Woho ! brände mig inte idag, som tur var, annars hade ju typ allt varit förstört imorgon, eller inte. haha !
Ja, som ni kanske fattar så kom vi precis hem från stranden, skit skönt, jag och marika vi hade vår sprayflaska att svalka ner oss med, när det började bli för varmt :) har fåttfärg också kan jag lova :D funderar nu på om jag ska sola imorgon innan? så svårt att sminka sig samma dag som man solat tycker jag, huden blir så torr, fast att man smörjer in den. Så det får väl duga med det som det är nu :)

Som sagt EN DAG KVAR :D ! längtar så jävla mycket !
Typ som när vi skulle till sundspärlan som var i mars & kolla lasse, inte lite mycket man längtade då asså, och det blev en kanon kväll, så får hoppas på det imorgon med :) Efter ekebo blir det efterfest hos Jossan :D blir väl att sova i tält också, om det nu blir något sovande det får vi allt la se ;P

På måndag åker ju mina älsklingar till Spanien också :( kommer sakna er fett möö ! Men nu ska vi inte vara såna :) ni får sola & festa lite för mig med (a)

Ikväll vet jag inte vad som händer, mest att planera inför imorgon.
Hampus ville att jag skulle komma och tälta med dem ikväll, men det hinner jga tyvärr inte, har för mycket att göra, och ska upp tidigt imorgon, så det får bli en annan dag hoppas jag, förlåt :/
Hatar att svika mina vänner, även om det händer ofta så mår jag så dåligt av det efteråt, så tro inte att jag är glad & lycklig över att jag "dissar" chanser att vara med.
Nej nu ska jag inte sitta här och tråka ut er längre, ska in i duschen nu, klockan 6 kommer min kära syster & micke hit och äter grillat, jag ska grilla majskolvar (a) så gooooot :D
Och syrran sviker ju imorgon som inte ska med till ekebo, men det får hon ta igen sen på sundan i oktober :D Och dååå jävlar ska hon bjuda hela laget runt :D haha, ja man kan ju alltid drömma (a)

    
           
 marika älski på stranden <3                                   

Nej vi hörs senare när jag ätit !
Puss
T♥

Kommentarer
Postat av: elin

åh va skönt med stranden!



du ser jätte bra ut, :D bra blogg!

2008-07-04 @ 17:29:13
URL: http://moreofelin.devote.se
Postat av: majki

jag solar nog imorgon ;P

2008-07-04 @ 18:55:46
Postat av: tess

svar till majki: solarium eller ute? för isf hänger jag på :)

2008-07-04 @ 20:15:16
URL: http://tessiiiie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Snyggingar ;D Kommer sakna diiiiiig <3

2008-07-04 @ 23:20:59
URL: http://perniiiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0