ÄNTLIGEN LÖRDAG !

God morgon;
Vaknar upp efter en sömnlösnatt, efter att bara legat och grubblat hela natten.
Bara tanken på hur stressig denna dagen kommer att bli, har redan städat här och ska snart hem till marika och sola & bada, sen får jag väl sticka hem vid 2 tiden för att börja göra vid mig, sen dra och käka hos marika och dra till josse vid 6 :) Komemr bli så kuuul ikväll asså :) hoppas vi ses där gott folks !
vad har ni annars för planer för ikväll?

Pappa har precis varit på systemet nu och köpt lite gott till mig, måste också sätta in min dricka i kylen så den hinner bli kall tills vi ska åka, nej nu måste jag snabba mig iväg till my darling !
Hörs när jag kommer hem från majki.
Puss på er !
T♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0